måndag 17 oktober 2011

Vissa skulle kanske kalla mig "krantto", men jag tycker att när termometern inomhus visar 18 grader, då är det kallt... Så nu har jag frågat snällt i kansliet om de kan fixa det på något sätt.


För att överleva medan jag väntar på lite mer värme, sover jag med yllesockor på. Och för att inte behöva gå omkring med vantar hela tiden (funkar när man sover, men inte när man skall skriva på datorn) virkade jag dessa "vantar" en kväll. Varma, sköna, kanske inte världens snyggaste, men de fyller åtminstone sin funktion! :)


Nu blir det lunchpaus med en varm kopp te och sedan dags att ta itu med dagens studier; skriva ett arbete utgående från två böcker om kommunikation.

Ha en fin måndag!

1 kommentar:

  1. Ja he e kallt he! Usch... Men hördu du! "kanske inte världens snyggaste, men de fyller åtminstone sin funktion.." Di e ju GORR-grann! ja sku gärn ta å beställ såna ja! Du e no dåoli på ti virk å fix tö Marängen:)
    //Bullen

    SvaraRadera