fredag 4 februari 2011

tillbaka

Efter en paus på ungefär tio månader har jag beslutat mig för att göra ett nytt försök med bloggen. Under dessa månader har det hänt en del saker. Största förändringen är väl att jag inte längre befinner mig i Sverige, så därför kommer jag antagligen inte att skriva speciellt mycket om Götabro.;)

Som vanligt har jag en del pyssel- och handarbetsprojekt på gång, och ännu mer finns som idéer i mitt huvud. Just nu håller jag på att sticka en mössa, men drömmer om att fixa ihop en anslagstavla av nån loppisram och hönsnät. Saknar också en tavla ovanför mitt köksbord och i vardagsrummet, men kan inte riktigt bestämma mig för vilken stil som passar bäst, eller om det ska vara svartvitt eller färgglatt... Har också en del fina tyg som jag mer än gärna skulle sy eller pyssla något av. Mitt dilemma är att jag tycker att de är så fina att jag inte vill "förstöra" dem med att tillverka något av dem.

Nåja, nu är jag igång igen. Jee!;) Ha en skön kväll.:)

2 kommentarer: