tisdag 12 april 2011

la inspiration

Ikväll kände jag ÄNTLIGEN hur jag igen fick inspiration till att pyssla! Hurra! :) Så nu har jag suttit en stund framför tv:n och pysslat kort. Min käre pappa fyller om bara någon dag, så högsta prioritet var ett Grattis-kort. Lämnade fram allt pysselmaterial, så kan hända att det blir mera kort någon annan kväll...


Mina kort blir sällan jätteavancerade. Mestadels beror det väl på att jag inte tycker om när det blir alltför småpetigt. 


Ett kort som jag blir barnsligt glad av. :) Beror säkert på färgerna.

Har ju för övrigt hunnit fylla 25 år nu, och kan konstatera att det senaste året har gått rysligt snabbt. Samtidigt har det ju hänt väldigt mycket också. För ett år sedan befann jag mig iallafall i Sverige vid Riseberga klosterruin utanför Fjugesta och hade picnic med goda vänner. Och det var verkligen vår i luften! :)


Önskar er en riktigt skön kväll. :)
Kram





2 kommentarer:

  1. Va fint, duktiga Marre! Å grattis här också! Vi ska nog fira dig ordentligt! :)

    SvaraRadera
  2. Nåmen tack ska du ha, Jenny!:)

    SvaraRadera