lördag 9 april 2011

Vårtecken

Eftersom jag fyller i april, brukar min födelsedag vara ett säkert vårtecken för mig. Och jag kan bara konstatera att det också i år börjar bli lite vår ute lagom till min födelsedag. :)

Igårkväll firade jag alltså mina 25 år (lite i förväg) med familjen och släkten. Så då blev det citronmarängpaj!

'

Mamma och pappa kom hit med en bukett rosa liljor och vita karpaterblommor, tror jag de hette. Så fina! Tack, Ninna, för valet av blommor! ;)


Idag njöt av morgonmål på balkongen i solen. :) Drack te ur min Runo-kopp, en födelsedagspresent. Superfin! Nu skall jag fortsätta att njuta av dagen genom att läsa lite. Filosofiska söndagsklubben av Alexander McCall Smith blir dagens bok. Lättläst och småtrevlig. :)


Hoppas att ni har en riktigt fin helg! :)

3 kommentarer:

  1. Det låter trevligt! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Söta du, du har en nominering på üllsens blogg. För du är superb. Likaså din blogg:)

    SvaraRadera
  3. My: Jaa, he va riktigt trevligt, både kalaset och morgonmål på balkongen.:)

    Ninna: Nåmen, tack ska du ha!:) Å voi sööta va fint du skriva...

    SvaraRadera