söndag 6 december 2009

Självständighetsdagen

Denna helg blev inte riktigt som planerat... På fredagen blev jag magsjuk och därmed försvann alla planer för helgen. Jag missade julfesten med jobbarkompisarna och även ett 50-årskalas som jag hade lovat att servera på...

Så vad gör man då man är sjuk en helg och måste hållas inomhus? Ja, jag stickade förstås. Tack och lov var jag ändå så frisk att jag orkade göra det! :) I tisdags var jag och köpte garn till en löskrage (som jag föredrar att kalla den) och den är alltså färdig nu. Mönstret hittade jag på Garnstudio. Superlätt att sticka, men kanske inte världens roligaste... Är iallafall väldigt nöjd med den! :) Lila är inte min favoritfärg, men jag tror ändå att jag kommer att använda den rätt så mycket i vinter... :)


Nu väntar snart bal på slottet och glögg. :) Ha en trevlig självständighetsdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar