torsdag 21 januari 2010


Idag har det varit en jätterolig dag här, igen... :) Hela klassen och två av våra lärare åkte iväg till Karlskoga till något som hette Boda Borg. Jag hade ju förväntat mig en borg, eller något liknande, och blev därför lite förvånad när det bara var höghus där. Men, jag behövde inte vara besviken speciellt länge... ;) Boda Borg visade sig vara någonting i stil med Fångarna på fortet, d.v.s. olika rum som innehöll uppgifter som man skulle klara av. Så det har blivit mycket klättra, krypa, åla, hänga och tänka idag! Superskoj!! :)

När vi kom hem idag så fanns det en inbjudan på varje dörr... TC:arna (de övriga eleverna här) bjuder oss på mat och party ikväll! Så det ser vi alla fram emot. :)

Jag vet inte vart dagarna tar vägen här... De bara försvinner! Tyckte just att det var helg, men blev upplyst om att det är fredag redan imorgon igen. Nåja, att tiden går fort är väl ett tecken på att vi har det bra här. :) Och det har vi.

Känns för övrigt som att jag får många goda vanor här. En av dem är att ta en daglig promenad. Det är alltid någon som är på väg ut och gå här, så det är bara att hänga på. Ibland går vi bara, ibland kastar vi varandra i diket, ibland leker vi gladiatorerna... :)

Nu ska jag vila lite innan kvällen...
Ha det gött allihopa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar