söndag 18 september 2011

söndag


Igår hade jag en dag då jag var riktigt duktig. ;) Studerade flitigt och kom bra igång med ett arbete som skall skrivas. Den kommande veckan tänker jag också försöka vara flitig, allt för att jag med gott samvete skall kunna komma hem följande vecka. Men idag bestämde jag mig för att ha en ledig dag, då jag absolut inte fick studera. Bra val, kan jag konstatera nu. Började dagen med gudstjänst och fortsatte sedan med en promenad till Gränby centrum, ett köpcenter här nära. Hittade lite småsaker som gör rummet lite mer personligt och trevligt. Har också fixat lunchlådor för några dagar framåt.

Jag kikade igenom mina bilder i datorn idag, och hittade bilden med garnnystan i glasburkar. Den är från Hantverkardagen på Stundars i början av augusti. Och jag blir så inspirerad då jag ser den!! Jag vet redan vad mitt nästa projekt skall bli, men det får vänta tills jag är hemma i Finland och förhoppningsvis kan vara lite ledig... Fick lov att ta fram min pyssellåda idag för att stilla mitt "kli-i-fingrarna". Hade med mig foton hemifrån på er, mina nära och kära, så nu pryder ni och lite annat min dörr i rummet. :)

Hoppas att ni också har haft en fin helg! :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar